Memandangkan rumah gua sudah hampir siap, rasanya dapatlah gua kerja sambilan pada bulan julai ni untuk mencari sedikit rezeki & pengalaman hidup. Gua berhasrat dapatkan kerja yang mencabar sedikit untuk meguji tahap kementalan fizikal yg terpahat dalam diri ni. Sekarang ni dpt ‘ofer’ dari kawan keja d Sabah Port. InsyAllah akan cuba membawa diri ni untuk bekerja di sana…

Tp terlintas jg d hati ni kesian dengan adik gua..’family’ gua nti pergi ke Melaka selama seminggu sempena konvokesyen abang gua..yg tinggal di ruma nti gua dengan adik bongsu gua jak..jadi, klu gua kerja sambilan, tidak orang yg jaga & masakan makanan untuk adik gua..aiiiyoooo..serba salah pula:(..nampak gayanya macam merempat lg la gua d ruma…

Apa2 pun, ikut shjalah jalan cerita yg telah ditentukan nti..yg pnting niat baik & tulus:)